Friday, 17 May 2013

Assalamualaikum Kawan


Assalamualaikum
Hai kawan...
Dah lame aq nak tulis warkah ni...
Khas untuk kau...
Tapi sebab keegoan aku...
Niat tu terhalang...

Hey kawan...
Haha...
Bukan niat nak berkasar..
Cuma nak bermesra macam dulu....
Mesra sebagai seorang kawan...

Tapi still ker kau anggap aq kawan?
Aq tak pernah sedar pun
Kasih sayang kau kat aq yang ikhlas...
Sebab dulu ..
aq butakan mata aq...
Mencari something yang aq thu aku takkan dpat...
Aq buang orang yang sayang aq...
Demi orang yang langsung tak hargai kewujudan aq...

Ironi kan...
What goes around come around
Apa yang aq kejar aq tak dapat...
Ape yang pernah aq ader hilang camtu je...

Tapi aq tak pernah salahkan kau kawan
Aq masih belajar nak jadi matang
Andai kau terbace warkah ni
Aq harap kau maafkan aku
Walaupun kite takkan jadi macam dulu lagi

Sebab hati aq takkan tenang..
Selagi aku tak mintak maaf dengan ko...
Terpulang pada ko cmner...
Kau nak maafkan aku atau tak
bergantung pade kau sendiri...

Sekali lagi aku mintak maaf

Cliche kan?
Kite tak pernah nak hargai orang yang hargai kita...
Kite abaikan mereka...
Last2 hilang kedua2nye...

Tapi dalam hidup aq pernah hargai seseorang yang aq ingat hargai aku..
Aq silap rupenye..
Haha..
Ketidakmatangan mengaburi aq...
Akhirnye aq sakit sendiri...

Serve my right...

Hey kawan...
Aq nampak ko bahagia je..
hahaha...
Harap berkekalan
Amin...

Kalau ko sudi...
Doakanlah kebahagiaan aq jugak ye...

Assalamualaikum kawan...

p/s : kau mungkin takkan bace warkah ni... mungkin belum tiba masenye kan?

No comments:

Post a Comment

This Blog is Owned by Izzati Farhah Aziz - Est. 2011©